Referenssit
Olemme pyrkineet pitämään yrityksemme pienenä ja sitä kautta mahdollisimman tehokkaana. Täten pystymme takaamaan myös tulevaisuudessa kiitettävän laadun ja nopeuden.
Yrityksemme pienestä koosta huolimatta olemme toteuttaneet pääasiassa isoja raudoitusurakoita.
Meille ei mikään ole liian suurta tai liian pientä. Rauta taipuu.
VM Raudoitus toteutti Raumalla tällä hetkellä yhden maailman moderneimman sahan raudoitustyöt.
https://www.metsagroup.com/fi/metsafibre/metsafibre/sahatavaran-tuotanto/rauman-saha/
Kuvan omistaja: Metsä Group
Lokakuussa 2019 alkanut siltatyömaa Jätkäsaaressa. Atlantinsilta sijoittuu uuden laivaterminaalin välittömään läheisyyteen. Työmaan raudoitukset koostuvat mm. paaluista, paalulaatoista, laiturin korjauksesta, sillasta ja siihen liittyvistä rakenteista sekä tukimuureista. Työmaan arvioitu rautamäärä on 1,6milj. kiloa. Aikataulu oli tiukka, silta avattiin liikenteelle toukokuussa 2021.
Ruskeasannan asemavaraus, kehärata. Asemavaraukselle teimme kaikki asemaan liittyvät rakenteet, jotka koostuivat mm. yhdystunneleista, kuiluista, laitureista ja maanpäällisistä rakenteista. Raudat mitoitettiin, listattiin ja väännettiin työmaalla.
VM Raudoitus Oy sai alkunsa tämän työmaan aikana
Jyväskylän Kangasvuoreen rakennettiin uusi vesitorni,vanhan elementtirakenteisen tornin romahdettua. VM Raudoitus teki uuden vesitornin raudoitustyöt.
Länsimetron 1. vaihe Ruoholahdesta Matinkylään. YIT:n urakka, jossa olimme raudoitusaliurakoitsijana sijoittui välille Urheilupuisto – Matinkylä. Pääasiallinen kohteemme oli Matinkylän huoltokuilu ja siihen liittyvät rakenteet, kuten huoltorakennus, kuilu, raiteenvaihtohalli ja yhdystunnelit. Näiden lisäksi teimme muita pienempiä raudoitustöitä koko urakan alueella.
Naantaliin rakennettu uusi monipolttoainelaitos käyttää tuontipolttoaineiden sijaan enemmän kotimaista biopolttoainetta ja energiapuuta. Uusi monipolttoainelaitos korvaa samalla paikalla toimineen kivihiililaitoksen. Naantalin voimalahanke voitti vuoden työmaa palkinnon vuonna 2016. Teimme kohteen raudoitustyöt aliurakkana YIT:lle.
Pasilassa sijaitseva megahybridihanke, joka valittiin vuoden työmaaksi vuonna 2018. Teimme Triplassa raudoitustöitä suurimmalla osalla lohkoista anturoista vesikattoon asti. Muutamia mainitsemisen arvoisia raudoituksia olivat pohjoinen sisäänkäynti ja eteläinen sisäänkäynti, mutterin pohja- ja päälilaatta, metrotilan pohjalaatta, E-lohkon 5 kerrosta parkkihallia, johon sisältyi kaksi pommisuojaa sekä Triplan kiertävän patoseinän manttelointi.
Teimme Olympiastadionin työmaalla pieniä raudoitustöitä kiire apuna.
Pasilan aseman kylkeen rakennettiin lisäraide, jotta kasvava junaliikenteen määrä saadaan kulkemaan Pasilan aseman läpi sujuvasti. Urakkaamme sisältyi kaksi maatukea ja kaksi siltaa. Urakka toteutettiin vaaditussa aikataulussa.
YIT:n rakentama Veturitie Triplan eteläpuolella koostuu kaksitasoisesta kiertoliittymästä ja betonikaukalosta. Rakenteet olivat massiivisia ja työt tehtiin tiukalla aikataululla. Urakka saatiin tehtyä vaaditun aikataulun mukaisesti.
Tälläkin hetkellä käynnissä oleva Länsimetron 2. vaihe Matinkylästä Kivenlahteen. Ratalinjan urakkaan kuuluu metroasemien väliin jäävät tilat. Tilat koostuvat kuiluista, raiteenvaihtohalleista ja yhdystunneleista. Rautaa urakkaan on suunnitelmien mukaan arvioitu menevän 1,1 miljoonaa kiloa. Työ toteutetaan aliurakkana GRK Infra Oy:lle.
Kesällä 2019 alkanut osa Olkiluodon kokonaisuutta. Työmaa koostuu 2 miljoonan kilon raudoitusurakasta. Urakassa hoidamme raudoitustyöt ydinjätteen loppusijoituspaikan maanpäälliseen rakennukseen. Urakka tehdään aliurakkana Betomik Oy:lle. Tilaajana urakassa on Posiva ja pääurakoitsijana Skanska.