VM Raudoitus toteutti  Raumalla tällä hetkellä yhden maailman moderneimman sahan raudoitustyöt.

https://www.metsagroup.com/fi/metsafibre/metsafibre/sahatavaran-tuotanto/rauman-saha/

Kuvan omistaja: Metsä Group

Lue lisää

Lokakuussa 2019 alkanut siltatyömaa Jätkäsaaressa. Atlantinsilta sijoittuu uuden laivaterminaalin välittömään läheisyyteen. Työmaan raudoitukset koostuvat mm. paaluista, paalulaatoista, laiturin korjauksesta, sillasta ja siihen liittyvistä rakenteista sekä tukimuureista. Työmaan arvioitu rautamäärä on 1,6milj. kiloa. Aikataulu oli tiukka, silta avattiin liikenteelle toukokuussa 2021.

Vuoden silta 2022

Lue lisää

Ruskeasannan asemavaraus, kehärata. Asemavaraukselle teimme kaikki asemaan liittyvät rakenteet, jotka koostuivat mm. yhdystunneleista, kuiluista, laitureista ja maanpäällisistä rakenteista. Raudat mitoitettiin, listattiin ja väännettiin työmaalla.

VM Raudoitus Oy sai alkunsa tämän työmaan aikana

Lue lisää

Jyväskylän Kangasvuoreen rakennettiin uusi vesitorni,vanhan elementtirakenteisen tornin romahdettua. VM Raudoitus teki uuden vesitornin raudoitustyöt.

Lue lisää

Länsimetron 1. vaihe Ruoholahdesta Matinkylään. YIT:n urakka, jossa olimme raudoitusaliurakoitsijana sijoittui välille Urheilupuisto – Matinkylä. Pääasiallinen kohteemme oli Matinkylän huoltokuilu ja siihen liittyvät rakenteet, kuten huoltorakennus, kuilu, raiteenvaihtohalli ja yhdystunnelit. Näiden lisäksi teimme muita pienempiä raudoitustöitä koko urakan alueella.

Lue lisää

Teimme raudoitustyöt Lohjan uuden voimalaitoksen työmaalla.

Lue lisää

Naantaliin rakennettu uusi monipolttoainelaitos käyttää tuontipolttoaineiden sijaan enemmän kotimaista biopolttoainetta ja energiapuuta. Uusi monipolttoainelaitos korvaa samalla paikalla toimineen kivihiililaitoksen. Naantalin voimalahanke voitti vuoden työmaa palkinnon vuonna 2016. Teimme kohteen raudoitustyöt aliurakkana YIT:lle.

Lue lisää

Pasilassa sijaitseva megahybridihanke, joka valittiin vuoden työmaaksi vuonna 2018. Teimme Triplassa raudoitustöitä suurimmalla osalla lohkoista anturoista vesikattoon asti. Muutamia mainitsemisen arvoisia raudoituksia olivat pohjoinen sisäänkäynti ja eteläinen sisäänkäynti, mutterin pohja- ja päälilaatta, metrotilan pohjalaatta, E-lohkon 5 kerrosta parkkihallia, johon sisältyi kaksi pommisuojaa sekä Triplan kiertävän patoseinän manttelointi.

Lue lisää

Teimme Olympiastadionin työmaalla pieniä raudoitustöitä kiire apuna.

Lue lisää

Pasilan aseman kylkeen rakennettiin lisäraide, jotta kasvava junaliikenteen määrä saadaan kulkemaan Pasilan aseman läpi sujuvasti. Urakkaamme sisältyi kaksi maatukea ja kaksi siltaa. Urakka toteutettiin vaaditussa aikataulussa.

Lue lisää

YIT:n rakentama Veturitie Triplan eteläpuolella koostuu kaksitasoisesta kiertoliittymästä ja betonikaukalosta. Rakenteet olivat massiivisia ja työt tehtiin tiukalla aikataululla. Urakka saatiin tehtyä vaaditun aikataulun mukaisesti.

Lue lisää

Tälläkin hetkellä käynnissä oleva Länsimetron 2. vaihe Matinkylästä Kivenlahteen. Ratalinjan urakkaan kuuluu metroasemien väliin jäävät tilat. Tilat koostuvat kuiluista, raiteenvaihtohalleista ja yhdystunneleista. Rautaa urakkaan on suunnitelmien mukaan arvioitu menevän 1,1 miljoonaa kiloa. Työ toteutetaan aliurakkana GRK Infra Oy:lle.

Lue lisää

Kesällä 2019 alkanut osa Olkiluodon kokonaisuutta. Työmaa koostuu 2 miljoonan kilon raudoitusurakasta. Urakassa hoidamme raudoitustyöt ydinjätteen loppusijoituspaikan maanpäälliseen rakennukseen. Urakka tehdään aliurakkana Betomik Oy:lle. Tilaajana urakassa on Posiva ja pääurakoitsijana Skanska.

Lue lisää